Q-Service találkozó 2019

Q-Service találkozó 2019

A rengeteg teendő okán jónéhány nap eltelt, de végre sikerült nekiveselkedni a szeptember végén megtartott Q-Service találkozóról szóló soroknak. Olyan sok impulzus érte a Q-Service csapatot, hogy az idő sem erodálta az élményt és a találkozó nagyszerű hangulatát sem!

Kezdtük azzal, hogy mivel 5 éve indult útnak igazán a Q-Service hálózat Magyarországon, készült egy összefoglaló amiben felelevenítettük a közös 5 évet. Hogyan is lettünk néhány szervizpartnerrel működő hálózatból hazánk legnagyobb taglétszámú márkafüggetlen személygépjármű szervizhálózata? Milyen fejlesztések történtek az elmúlt években? Hogyan változott a piaci környezet és milyen irányba tart a Q-Service hálózat? Szóba kerültek az iparági trendek – mind jogszabály mind műszaki oldalról, elemeztük a jövő hajtásrendszereit, különös tekintettel a hybrid, elektromos és hidrogén hajtásrendszerekre, továbbá egyeztettük a szükséges teendőket amelyek elvégzésére az autószervizeknek a közeli jövőben szükségük lehet. Mivel óriási technikai tudással rendelkező partnerekkel dolgozik együtt az Inter Cars a Q-Service hálózatban, igyekeztünk e tudás meglétét tudatosítani minden partnerünkben és nem csak a vállalkozás gerincét adó technikai dolgokra helyezni a hangsúlyt, hanem a vállalkozások kereteit adó marketing és egyéb operatív, HR és vállalkozás menedzselési problémákra. Hasonlóan a Q-Service Truck találkozóhoz – csak jóval nagyobb létszámmal – a Q-Service találkozón is nagyon magas színvonalról, magas elvárásokról kell beszámolnunk.

Ahogy a fentiekben is megjegyeztem, az innovációt szem előtt tartó programot állítottunk össze partnereinknek. E találkozónknak is a Rubin Wellness & Conference Hotel Budapest adott otthont, ahol a szervizcsapatnak nagyszerű előadók és korábbi „meglepetésünk” Vogel Adrienn –  hazánk leggyorsabb női autóversenyzője – aki ezen a napon is vendégünk volt, garantálták a tartalmas időtöltést. Ezen a napon is a két fontos szó állt a fókuszban, melyekre felfűztük az egész napos programot és amelyek a mindennapi életünkben is egyre nagyobb jelentőséggel bírnak:

AZ IDŐ ÉS A TUDÁS!

Kicsit elmerülve a részletekben….. A technikai és humán erőforrás kezelés mellett külön előadás foglalkozott a Q-Service vállalkozások marketing lehetőségeivel, a Q-Service Assistance szolgáltatás előnyeivel, fejlesztési irányával és lehetőségeivel. Továbbá nem utolsósorban a jövő kihívásival, a világ és környezetünk várható változásaival amelyek nem csak a vállalkozásokat mint munkahelyeket érintenek, hanem a kapcsolódás nagyon fontos a privát élet és a munka egyensúly megteremtésében is. Mind munkaadó, mind munkavállaló szempontból áttekintettük a vállalkozások „szereplőit” az elvárásokat, igényeket és a lehetséges megoldásokat, hogy a Q-Service partnerek vállalkozásai a jövőben minél inkább vonzó munkahelyi lehetőséget jelentsenek az autószerelő munkavállalóknak.

Még vége sem lett a találkozónak, máris ötletek záporoztak a következő találkozóhoz és úgy érezhettük, hogy a résztvevőknek sok a fennmaradó idő amíg a következő Q-Service találkozó megrendezésre kerül. Ennél érzékletesebben talán nem is tudnám összefoglalni, hogy mennyire is volt hasznos és milyen hangulatban teltek a közös órák. Köszönjük!