Könnyű megtalálni a Q-Service partnereket
30.01.2020

A korszerű kommunikációs csatornák teljes tárházát vetik be, hogy az ügyfelek könnyen rátaláljanak a legközelebbi Q-Service partnerre.
Ha azt halljuk kommunikációs csatornák, sokakban felmerülhet a kérdés, mire is gondolunk pontosan. Az Inter Cars és Q-Service hálózat segítségével most megmutatjuk, milyen lehetőségei vannak a Q-partnereknek, hogy vállalkozásukat az ügyfelek megismerjék.
Applikáció
Az okostelefonok korában csaknem mindenre van applikáció. Ezek fejlesztése azonban idő- és nem utolsó sorban költségigényes. A Q-Service mobil alkalmazása mindkét vezető platformra ingyenesen elérhető és a felhasználók rengeteg funkció között válogathatnak.
Az autós világ legfrissebb hírein túl, a leggyakrabban előforduló autó meghibásodások esetére gyors elhárítási útmutatót, illetve magyarázatot kínál a program. Legyen szó defektről, vagy valamelyik műszerfali visszajelzés felvillanásáról, az autós nem marad segítség nélkül.
Ha azonban egy egyszerű defektnél többről van szó, és önmaga nem tudja elhárítani a hibát, akkor a szervizkereső funkcióban azonnal listázhatja a legközelebbi Q-Service partnereket. Felkeresésükhöz sem kell kilépni a programból, hanem a telefonban meglévő navigációs programokat már a szerviz címével megnyitva indulhatunk. Az egyes szervizeknél látjuk továbbá az összes szolgáltatást, a nyitvatartási időt és a telefonszámot is, amelyet természetesen egyetlen gombnyomással hívhatunk.
Az applikáció letölthető az Android Play és az Apple App Store felületein is.
MI-Fleet honlap
A „MI” a Moto Integrator rövidítése. Az internetes oldal alapvetően négy területen nyújt információt a látogatóknak. A mobiltelefonon működő programhoz hasonlóan itt is kérhetünk árajánlatot a hálózat tagjaitól az egyes javításokra.
A szervizkereső funkcióval két lépésben megtalálható a legközelebbi Q-Service pont, ebben grafikus kereső is segíti a látogatót.
Nagyon fontos és hasznos része a honlapnak a jogi segítségnyújtással foglalkozó rész. Olyan alapvető rendelkezések érthető magyarázata, illetve kivonata található ezen a lapon, mint például a garancia és a márkaszerviz kapcsolatára vonatkozó passzusok, vagy a külföldi országokban elvégzett javítások haza garancia kérdései.
Az a szerviztulajdonos, aki kedvet kapott, hogy a Q-Service hálózat tagja legyen, ezen az oldalon találja meg a hálózatot üzemeltető kollégák elérhetőségét!
Facebook oldal
Ha már a modern kommunikációs csatornáknál tartunk, természetesen a Q-Service is rendelkezik saját Facebook oldallal, ahol a legfrissebb hírek mellett első kézből értesülhetünk a vállalat életében bekövetkezett történésekről és eseményekről.
Weboldal
A Q-Service saját weboldala. Ez az internetes honlap leginkább a járműtulajdonosoknak szól. Azt mutatja be röviden, hogy miért érdemes Q-Service pontra hordani az autót akár az időszakos karbantartásokra, akár nagyobb javításokra.
Inter Cars Online Magazin
Az Inter Cars saját webmagazinja pedig folyamatosan frissülő hírekkel szolgál a Q Service-ek mindennapjairól.
Nagy figyelmet fordítunk a digitális csatornákra – és a 360 fokos online marketing stratégiánk keretén belül ügyfeleink a felsoroltakon túl Instagram, és Youtube oldalainkon is elérhetnek.
A mai felgyorsult világban kiemelten fontos az azonnali információ, éppen ezért bármelyik felületről azonnal megtudnak minket találni.
Fontos a folyamatos fejlesztés és a jövő technikáinak naprakész nyomon követése a gyakorlatban, a jövőben is arra törekszünk, hogy az információsztrádán a QS iránt érdeklődő ügyfeleink minél könnyebben és gyorsabban rátalálhassanak a hozzájuk legközelebb eső szervízpontunkra.