Q-Service az autósok szemszögéből

Q-Service az autósok szemszögéből

ÜGYFELEINK MÁR ISMERHETIK, MILYEN ELŐNYÖKKEL JÁR EGY AUTÓJAVÍTÓ VÁLLALKOZÁSNAK, HA AZ A Q-SERVICE HÁLÓZAT TAGJA. MOST AZ AUTÓ TULAJDONOSOK KÖVETKEZNEK, HOGY MEGTUDJÁK MIÉRT ÉRDEMES ILYEN SZERVIZBE VINNI AUTÓJUKAT.

Egy autó életében sokféle javítási és karbantartási igény lép fel. A gyártó által meghatározott időszakonként, vagy futásteljesítmény után cserélni kell a motorolajat, annak szűrőjét, a levegőszűrőket és a pollenszűrőt. De nem csak a teljesen nyilvánvaló kenőanyag és alkatrészcserék kötelezőek, hanem például a fékfolyadék, a váltóolaj, de említhetnénk még vezérlés elemeit is. A javítások másik részét a kopó-forgó alkatrészek cseréje jelenti. Ilyen klasszikus kopó-forgó alkatrész a féktárcsa, a fékbetétek, a kuplungtárcsa és a kettőstömegű lendkerék, de idővel elhasználódnak a motortartó bakok, ablaktörlő lapátok, lengéscsillapítók, és sajnos a részecskeszűrő is cserejogos egy idő után, hogy a gumiabroncsok elhasználódásáról már ne is beszéljünk. Sajnos van még egy harmadik válfaja is javításoknak, amikor nem kopó alkatrésznek számító részegység megy tönkre. Ilyenek a jeladók, a kipufogórendszer elemei, a járműben található csapágyak, tömítések. Ide sorolható a tüzelőanyag rendszer elemeinek meghibásodása, vagy a motor alkatrészein megjelenő káros hatású lerakódás.

Az, hogy egy műhely teljeskörű szolgáltatást – full service-t – nyújt, azt jelenti, hogy az Ügyfelek a járműveikkel kapcsolatos összes problémájukra találnak megoldást. Bármilyen beavatkozásra, javításra és karbantartásra is legyen szükség, mindennel bátran fordulhatnak az autósok a Q-Service emblémás javítókhoz.

MI LESZ A GARANCIÁMMAL?
2010. óta van érvényben az Európai Unió úgynevezett csoportmentességi rendelete, melynek lényege, hogy elismerik a több márkával is foglalkozó szerelőműhelyek jogát az autószereléshez a garanciális karbantartási idő alatt anélkül, hogy a garancia érvényességének elvesztésével járna. Persze ehhez be kell tartani néhány előírást. Minden esetben munkalap és számla kell, hogy készüljön a beavatkozásról, amelyen fel kell tüntetni az elvégzett műveleteket, a beszerelt (kicserélt) alkatrészeket és külön a kenőanyagot is. Ez a rendelet csak az időszakos karbantartásokra vonatkozik – tipikusan ilyen karbantartás az olajcsere és a vele járó műveletek elvégzése. Ezekre is csak akkor érvényes a garanciamegtartás, ha a karbantartást a gyártó előírásai szerint végzik, gyári (gyári beszállító által gyártott és gyári minőségű) alkatrészekkel, illetve a folyamatot megfelelően dokumentálják. Fontos kritérium még a javításhoz használt eszközök és műszerek hitelesítése, kalibrálása. Bármilyen más javítás, esetleges visszahívási kampány esetén csak a márkaszerviz nyúlhat az autóhoz, illetve garanciavesztéssel jár, ha a fenti feltételek nem teljesülnek egy karbantartásnál.

A Q-SERVICE-EKBEN MINDEZ MEGVAN
A hálózat nem titkolt szándéka, hogy a fenti minőségbiztosítási követelményeknek megfelelő rendszerben működő partnerei által, kedvező árakat biztosítva a garanciaidőn belül járó autótulajdonosokat csábítsanak át saját szervizeikbe. Ennek érdekében minden Q-SERVICE rendelkezik olyan adatbázissal, műszaki információval, ami garantálja az átvizsgálások, javítások szakszerűségét.

MEGLEPETÉSEK HELYETT
Mindenki szeretné előre tudni, hogy mennyit kell fizetnie egy javításért. Ez csak akkor mondható meg előre pontosan, hogyha megfelelő állapot felvételt követően állítják össze karbantartások listáját. Ezért Q-Service-ekben minden esetben részletes árajánlat készül, amelyen még az egyes munkák időigénye is fel van tüntetve, így az Ügyfeleket nem érik kellemetlen meglepetések a kasszánál.

AUDITÁLÁS
A Q-Service műhelyeket nem csak a hálózathoz való csatlakozáskor méri fel a franchise tulajdonosa. A szigorú előírások megtartását évente ellenőrzik a tagoknál, így garantálják, hogy az ide betérő Ügyfelek mindig azonos, magas színvonalú szolgáltatást kapnak. Ki is lehet esni a pixisből! A tagság nem örök garancia. Csak az a szerviz élvezheti a hálózat nyújtotta előnyöket, aki vigyáz a Q-Service márkanévre. Aki nem teljesíti az előírásokat, az a többi tag megítélését rontja, ezek a szervizek – amennyiben nem változtatnak a hozzáállásukon – nem maradhatnak Q-pontok.

KERESSE A JELET!
Tehát az autósok biztosak lehetnek benne, hogy a régió bármely országában bárhol feltűnik a Q-Service logója, oda bizalommal betérhetnek, magas színvonallal, kellemes környezettel és profi szolgáltatással fognak találkozni.